Ziua 3 la tirg

Vineri este citeodata pentru unii zi scurta sau mai lejera dar in cazul nu a fost deloc si am ajuns mai tirziu la stand in jur de ora 5 dupa masa, acolo unde i-am gasit pe cei doi vajnici fani sf Liviu si Bebe care au stat pe baricade toata ziua dind piept vitejeste cu cititorii si clientii. De fapt mai ramase-se unul pentru ca Bebe era plecat in celalalt capat al orasului pentru a aduce la stand noile bannere ale  Millennium Books care arata foarte fain. O sa vedeti asta daca veniti astazi la lansare care este la ora 14:30, unde va veni toata floarea sefeului romanesc. Tot ieri a ajuns dupa un drum lung la noi la stand Dan Dobos impreuna cu familia si a dat din plin autografe celor care au cumparat Abatia omnibus. Seara s-a incheiat la Giotto unde am povestit cite-n luna si stele si am ris cu lacrimi, din una-n alta mi-am adus aminte cu placere de citeva scrieri de ale lui Vladimir Colin si de carti care pe Oliviu l-au uimit. Din pozele facute de ASSASSIN am vorbit cu el sa-i fur una pentru ca atunci cind am ajuns aseara, de fapt azi noapte , am ris cu lacrimi.

 

Click pentru marire si savurare. Cu alte detalii si multe poze va veni tot Assassin.

posted by voicunike