Ziua 2 la tirg

Dupa o noapte in care somnul a fost cam lipsa, dimineata eu si cu Bebe am plecat pe campul unde se sadeste munca iar Liviu,  mai lenes,  a mai adastat o tara in pat ca asa-i sta bine unui om care este boier,  si-apoi,  impreuna cu Horia, au decolat spre tirg. Amanuntele despre ce s-a intimplat in cursul zilei cred ca le va scrie Liviu, eu ajungind la tirg de abia in jurul orei 5, cind am reusit sa scap de la munca. In cele citeva ore am reusit sa ma intilnesc cu Bogdan Bucheru, care a revenit in tara , cu simpaticul si vesnicul om zimbitor Dodo Nita, dar am si reusit sa ii revad pe ceilalti prieteni. Of! era sa uit, am revazut-o si pe simpatica Monica Ramirez, care scrie excelent romane politiste si merita de urmarit in viitor.

Simbata la ora 14:30 avem lansare mare la MILLENNIUM BOOKS,  iar extragerea pentru E-READER va fi duminica, in ultima zi de tirg.

Rog pe aceasta cale pe cei doi clienti (de fapt primii) care au venit miercuri la stand in primele doua ore,  sa vina si sa profite de sansa lor, e foarte simplu:  completeaza un biletel  care va fi pus in urna alaturi de ceilalti participanti.

Desi tirgul asta a fiost sarac in sefeuri, iata ca din decembrie rasare soarele si pe strada noastra, iar din ianuarie cred ca lucrurile vor intra pe un fagas normal, cind vom astepta Drood si Anathem, plus alte citeva surprize.

Cu alte informatii voi reveni intre timp, pentru ca lucrurile bune pe cale sa ni se intimple nu se opresc aici. Plec la somn ca sunt rupt de oboseala,  see ya!

VESTE MARE: Din ianuarie va fi si varianta paperback la DANSUL DRAGONILOR.

Update: Astazi am avut deosebita placere sa port o discutie amicala impreuna cu Liviu cu vestitul carcotas Mihai Gainusa,  dar si sa port o conversatie amiabila cu sotia scriitorului O.G. Popa.

posted by voicunike

AVEM TIRG!

Da! Avem tirg ! Stiu ca este greu pentru unii in privinta deplasarilor sau rau prin faptul ca desi locuiesc in buricul tirgului se uita in tescherea mai ceva ca jupinul Tartuffe dar tirgul merge mai departe si lansarile de carte la fel . Nu am cuvinte sa va zugravesc standurile amenajate frumos si care iti iau ochii dar mai ales vreau sa va spun ca sunt carti absolut frumoase si aspectuoase. Sunt mindru ca  Horia a scos primul hardcover pentru Millennium s-acum ne putem bate cu orice editura cu staif la aspect si frumusete. Cu o prezenta slaba fata de anul trecut publicul nu a mai invadat standurile iar criza bat-o vina s-a vazut simtita si-n dorinte dar si-n vinzari, cu patru titluri sf noi si un omnibus hardcover (restituire necesara pentru adevaratii cititori, versiunea din trecut era trunchiata rau tare)Millennium Books a devenit lider de piata urmata indeaproape de Leda si Paralela 45 cu cele doua titluri aproape de senzatie pe criza asta acuta de sf . Dar nu-i nimic , noi sa fim sanatosi si sa traiasca editurile noastre pe care le iubim deoarece anul care vine este plin de surprize si din care pot spune ca in Romania va veni una din seriile sf&f cele mai iubite si cu multi fani in afara dar si la noi , anuntul il voi face peste putin timp cu surle si trimbite ca sa stiti si voi.

Se pare ca luna cadourilor vine numai cu bunataturi si chiar mi-as fi dorit ca in luna decembrie sa fie tirgul la cite aparitii noi sunt dar ca sa stiti de ce este asa: vina in primul rind este a agentilor care au devenit din rechini ,rechini mari, a tipografilor , a redactorilor , a traducatorilor si nu in ultimul rind a editorilor dar si a magarilor care se axeaza pe ebukuri, eridere si alte traznai din astea dar eu vreu sa le pun o singura intrebare daca va ia curentu’ la ce dracu’ mai cititi daca va moare bateria?nici daca aprindeti luminarea nu mai aveti ce vedea. Da, da injurati-ma dar nimic nu se compara cu o carte proaspat tiparita ,cu parfumul ei si textura deosebita pe care ti-o lasa in simtul tactil o carte bine tiparita.

Bine , bine a fost o zi mai slabuta dar in ciuda crizei lucrurile au mers bine si fiecare ar spune ca asteptarile au fost atinse in proportie de 80-90% dar vom vedea la sfirsit. Intilniri cu prieteni dragi dar si cu cei care nu i-am vazut de un amar de timp , exemplu Fansf Liviu care a umblat zglobiu prin alte strainataturi pina acum  dar si editori sau oameni noi. Sincer imi pare rau ca nu sunteti aici pentru a vedea ce-i mai frumos in industria cartii, oameni tare faini si carti super wonderful.Pe simbata e posibil sa apara Mieville iar pe voi va invit la lansare la standul Millennium Books.

O veste excelenta este aceea ca vor aparea toate cartile scrise de G.R.R. Martin la Nemira, o veste care m-a bucurat tare mult. Pe la opt s-a terminat prima zi si noi am prins-o pe urmatoarea dis de dimineata la ora 2 cind am reusit sa decolam de la Giotto spre dormitoarele care ne asteptau nerabdatoare pentru somn, cam asta o fost in prima zi si daca mai sunt omisiuni asta este .

posted by voicunike