O carte pe zi

Incepind de astazi am sa va supun atentiei, in masura in care am timp, cite o carte care m-a impresionat sau care este atit de bine scrisa incit poti exclama -al dracului de bine mai scrie asta doamne!, si aici va pot garanta un lucru, nu am sa fac discriminare.O carte buna se citeste intotdeauna cu placere. As vrea totusi sa va implicati cit mai mult chiar cu pareri bune sau rele, blogul fansf este un blog in care fiecare are libertatea de-a spune ce doreste, iar parerile voastre conteaza mult pentru noi.

Autorul este unul dintre preferatii mei dar si unul care mi-a placut intotdeauna fara rezerve, scrierile lui mi-au adus acel cautat sense of wonder dar si o mare multumire, este vorba despre SEBASTIAN A. CORN iar cartea pe care o voi prezenta  este IMPERIUL MARELUI GRAAL

Pentru cei care au citit cartea sunt sigur ca nu ati uitat acel joc simplu dar complicat si care iti pune neuronii pe bigudiuri clef de voute, intriga si actiunea cartii dar si acel sentiment inefabil de placere a lecturii.

posted by nicu