Editura PARALELA 45

Lider in publicarea fratilor Arcadi si Boris STRUGATKI iata ca anul acesta editura Paralela 45 vrea sa ne incinte cu una din cartile totem a lor cei mai tari frati scriitori de sf ever

MELCUL PE POVIRNIS de ARCADI&BORIS STRUGATKI


MELCUL PE POVIRNIS una din cela mai misto carti scrise de catre cei doi frati,dupa PICNIC LA MARGINEA DRUMULUI. Stiu o sa spuneti ca o asteptam de cam mult timp dar cu putin ajutor de la zeita Fortuna poate o vom citi-In sfirsit!- la tirgul de carte BookFest 2011 din vara,de abia astept!

Intr-o discutie cu buna mea prietena Dreaming Jewel,mi-a pomenit despre o carte care sunt sigur ca va face furori si multe „victime” printre rindurile sefistilor, o carte care va aparea sper anul acesta , si va marturisesc ca nu am rezistat curiozitatii si am pus-o sa-mi povestesca despre ce este vorba in carte, si pot spune cu mina pe inima ca MERITA CITITA si MERITA SA APARA CIT MAI REPEDE! Am sa va dau citeva indicii: armata USA face un experiment pe criminali odiosi sau condamnati pe viata in cautarea soldatului perfect; ii inzestreaza cu viteza fulgerului,cu exoschelet si simturi aparte,experimentul scapa de sub control si devine pandemie.Apoi actiunea se muta peste 100 de ani in viitor cind omenirea traieste in mici enclave; restul vom afla cind vom citi una din cele mai bune carti

THE PASSAGE by JUSTIN CRONIN

Ingemanare dintre The Stand ,The Road si net superioara peste Amurg sau Vampirii Sudului

Un roman zguduitor si cu o actiune densa,un adevarat deliciu literar. A NU SE RATA SUB NICI UN CHIP!

Sunt fan dar nu numai eu, sunt atit de multi incit nici nu-i pot numara,iata ce a facut unul din cei mai de belea scriitori din lume SERGE BRUSSOLO, un scriitor cu o imaginatie iesita din comun si cu un talent adevarat in ale scrisului, tot la PARALELA 45 urmeaza sa apara

LA PRINCESSE NOIRE de SERGE BRUSSOLO

Capturata si vinduta ca sclava, Inga este vinduta unei doamne ciudate  poreclita Printesa Neagra.Care este secretul tenebros al acestei printese care aduna toti copii cu dizabilitati intr-un castel ruinat? Ce mistere si pasiuni intunecate ne-a mai pregatit maestrul BRUSSOLO?

posted by Nicu