LA MULTI ANI 2011!

Va urez la inceput de an sa aveti parte de multe carti(fara numar,fara numar!) si toate numai sefeuri bune,La multi ani! si la multi bani! Si zeita Fortuna sa va cocoseze!

Si pentru ca iuresul evenimentelor mi-a rapit foarte mult timp,iata ca va semnalez o noua aparitie la editura Polirom

Insula lui Toraigh are un nou rege.Dupa ce si-a invins toti dusmanii,Conan traieste alaturi de Gwinedd, aleasa inimii sale, si de micul popor pe care-l conduce in pace si prosperitate.Acest echilibru se spulbera atinci cind pe insula incep sa dispara, unul cite unul, toti druizii.Astfel debuteaza adevarata aventura a lui Conan, in care pasionatii lumii celte vor regasi Spada lui Danu, Piatra destinului si pe misteriosul Catbbad , un arhidruid al carui spirit va veghea ca totul sa se termine cu bine.

Later edit:Primit cartea astazi, am rasfoit-o si pare al dracului de interesanta!

Nu imi ramine decit sa va urez lectura placuta!

Acum citesc una din cele mai misto carti pe anul 2010 si imi pare rau ca se termina desi eu unul as mai fi vrut sa mai fie

Este de-a dreptul bestial de frumoasa, un sf adevarat si care iti deschide iar pofta de viata si de lectura.

Later edit:Am terminat-o in prima zi a anului de citit,si am o singura problema=oare de ce s-a inceput cu volumul 4? De remarcat prestatia nu prea buna a traducatorului,parerea mea!

Tot in acest inceput de an, practic luna ianuarie, vom beneficia de uramatoarele carti:

Galileo 3

Sfirsitul Lumii

La Nemira va fi in afara de Odisei deja anuntate

Volumul doi dintr-o serie care desi este pentru juniori sunt sigur ca va va placea.

In mod cert  vor fi gata si alte carti dar voi veni cu stiri la cald cum s-ar spune.Hai sa fie fericire si bine pentru toti! LA MULTI ANI!

posted by nicu