Gaudeamus 4

Simbata a fost delirul sf  si un iures cum nici in Iuresul Sabiilor nu ati vazut! Lansari peste lansari,fuga fuga de la o editura la alta plus cite o raita pe la stand(adica MillenniumPress) schimbat salutari,vorbit cu toti sefistii dar mai ales o mare brambureala din cauza depasirilor de program! Cel mai tare discurs si cel mai haios l-a avut Mihai-Dan Pavelescu care ne-a explicat prin doua verbe unul masculin si unul feminin ce inseamna a trage sefeul dar a si-l impinge-jos palaria maestre!

Tot simbata printre si in timpul lansarilor am avut onoarea si bucuria vietii sa intilnesc un om deosebit care are bucuria vietii dar totodata este si carismatic,imi pare bine ca ii pot  spune prieten,si ma simt onorat de acest lucru!Asa cum v-am promis iata si restul pozelor,voi pune poze atit cit nu mi-se inchid ochii,am avut parte de o saptamina dura,iar oboseala se simte din plin!Roxana,Florin si Stefan!Lansare NEMIRA!Lansare editura Vremea!The public enemy!Andreea Rasuceanu-autor promovat de Vremea -o fata extrem de frumoasa!Nemira -the best beauty! Doua fete la superlativ!Titanul,Zeul dar mai ales Dalai Lama al sefeului romanesc! Un om cu o inima mare cit un ocean!Doi prieteni nemaipomeniti! Da’ tu ce vrei ? Vrei King?O parte din SRSFF!Lansam domnule ce naiba! Impingi sau tragi?Este ok!Maicul putin suparat!?MDP  privind zimbitor lansarea! Jos palaria pentru speech maestre!Bai de ce nu sunteti atenti?!Un PR frumos foc!Chiar ca Nemira are parte de tot ce este mai bun si frumos!Ana the best!Teo fericita ca totul a iesit bine!Veniti sunt aici!I am the King! Cine indrazneste sa se puna cu mine?!Nu mai am nici o poanta! Imi sufla cineva!?Poze ,poze!Nemira mai inchisa! Pacatosul asta de aparat sau minuitorul lui ,ma rog!Blaze in viziunea  bunului prieten Mircea!Mindru de munca lui ne arata  Alegerea Celor Trei!Oboseala da-r-ar naiba in ea!Aveti grija ca va bat ! Ce daca ati venit in gasca!?Ploiestiu’  versus  restu’  lumii !Doru ,Bebe si Ionut!Saracii de noi ,ce ne mai place berea!Jurnalul Sf! Ehe dom’le ce de amintiri!Doru Stoica un autor fenomenal ! In sfirsit l-am cunoscut! Daca ar mai scrie si ar publica,o saptamina fac fiesta! Adunare de fani ,oare ce se intimpla?!E LANSARE LA MILLENNIUMPRESS!DJ si Gen cam ingindurate! Feri se intreaba :Cind imi apare si mie volumul de autor?! 😀😀 Of ce mi-e somn!LORENAAvem fani!George Lazar si Horia! Avem INGERUL PAZITOR!Multa lume !Si mai multa lume!Iulia Anania !Interesant!Greii sefeului romanesc!O traducatoare de nota zece!Aici alaturi de Florin Pitea!Curcubeul sufletului meu!Iata un fan fericit cum nu am mai vazut pina acum! Radia de fericire ca a luat Cruciada Masinilor! Mi s-a umplut inima de bucurie cind am vazut emotia si fericirea ei!  Felicitari si lectura placuta!

Cam atit in seara asta ! Miine restul!

posted by voicunike