Apariții, observații, comentarii

Știu că n-am mai scris de foarte mult timp pe blog, mai ales că Nicu e și el plecat departe și nu mai are timp să scrie nimic. De citit am citit destul de mult și anul trecut și am început destul de bine și anul acesta, chiar dacă nu mai sunt în țară de la începutul lui decembrie. Anul trecut am citit vreo 63-64 de cărți, deși am fost dezamăgit că n-am ajuns la 70. Ar fi fost destule de scris despre ele, dar lipsa de timp, indiferența unora, răutatea zic eu neîndreptățită, a altora și pur și simplu aciditatea cu care cineva pe care odată îl consideram un bun prieten și pe care îl respectam mult, a atacat blogul și apoi pe mine personal absolut nemeritat, m-au făcut să renunț la a mai scrie despre cărțile pe care le citeam. Și-așa nu erau (cu câteva excepții, cărora le mulțumesc) decât reacții la scandaluri, iar dacă n-ai un nume consacrat, mai nimeni nu te ia în seamă. Continuă lectura