UMBRE STARUITOARE

Totul a inceput ca un vis frumos care apoi a devenit aievea , este vorba despre seria THE BLACK COMPANY  de  GLEN COOK. Prima data am auzit de ea de la Dreaming Jewel care mi-a povestit in linii mari despre ce este vorba si of doamne, ma gindeam cu necaz ca nu am sa o vad publicata in romana dar cum cineva acolo sus iubeste sefistii inflacarati, rugile mele au fost ascultate si-a venit Horia cu vestea traznet ca o va publica la MILLENNIUM BOOKS si culmea fericirii mele ca va fi la tirgul de carte Gaudeamus, ceea ce s-a si intimplat. Multumiri din inima lui Horia si lui ASSASSIN ca au facut posibila aparitia acestei minunate serii in limba romana dar si vajnicului traducator si foarte bun Mircea Pricajan. Dupa ce, nerabdator, am citit primul volum, acum astept cu infrigurare volumul 2, pot spune cu mina pe inima ca asteptarile mele au fost devansate si m-am trezit ca ma indragostesc de aceasta serie la fel cum am facut cu DUNE sau cu ENDER. Primul volum este o carte super care te prinde si care nu te lasa sa respiri, iar chestia frumoasa la aceasta serie e ca nu este plina de farafasticurile fantastice de care unii autori se folosesc din plin. Cititi si nu veti regreta!

Cu ocazia acestei serii supermisto am descoperit un cover artist cu un talent iesit din comun si cu o imaginatie fara limite, este vorba despre RAYMOND SWANLAND ,cel care va ilustra toata seria THE BLACK COMPANY care apare in romaneste la editura MILLENNIUM BOOKS. Pentru ca Xander este curios cum va arata coperta volumului doi care se numeste UMBRE STARUITOARE=SHADOW LINGER ,iata trei variante de coperta in viziunea mea, varianta ultima ii apartine de drept si fara discutii editorului HORIA NICOLA URSU, el este cel care decide, eu unul sper sa va placa aceste trei poze superbe !


Umbra 1

Umbra 2

Umbra 3

Fiti pregatiti pentru o surpriza la serialul „O carte pe zi”.

posted by nicu

10 gânduri despre &8222;UMBRE STARUITOARE&8221;

  1. Oliviu Craznic zice:

    Chiar azi ziceam ca astept cu mare curiozitate volumul II:)… iata ca mi s-a indeplinit dorinta. desenele sunt minunat facute, felicitari si multumiri lui horia pt aducerea in tara a acestei serii de referinta… si lui assassin, desigur! ca sa nu mai vorbim de fanii sf care ne tin la curent cu toate…

    Apreciază

  2. Flavian Petraru [walftob] zice:

    Ce ciuda imi este ca nu am reusit sa iau cartea Compania neagra inca. Sper ca voi pune in scurt timp si eu mana pe aceasta carte, despre care am auzit numai cuvinte de lauda. Imi poate confirma cineva daca aduce ca stil cu saga Cantec de Gheata si Foc?

    Apreciază

  3. Oliviu Craznic zice:

    @Flavian Petraru: sunt asemanari si deosebiri intre Cantec si Companie. Martin a declarat ca a fost influentat de Cook. Ambii autori au personaje foarte interesante si un stil care te prinde. Compania e povestita la persoana I, Cantec are o actiune desfasurata pe mai multe planuri. E greu sa faci o comparatie dupa un singur volum, dar eu cred ca daca iti place genul fantasy, Compania nu are cum sa nu te prinda. in plus, e un roman de referinta in domeniu, deci nu prea ar trebui ratat. Daca iti va placea la fel de mult ca martin, nu pot sa spun… de ex mie mai mult decat martin imi place stackpole. asa ca depinde de gust…

    Apreciază

  4. Flavian Petraru [walftob] zice:

    Mersi, Oliviu Craznic. Asa e, depinde de gusturi, iar cel mai bun mod de a vedea daca-mi va place e sa citesc (,) cartea. Pe Stackpole inca nu l-am citit, asta pana ce Nemira nu va publica si a treia carte din trilogia Epoca Descoperirilor. Iar Urzeala Tronurilor mi-a placut foarte mult.

    Apreciază

    • Oliviu Craznic zice:

      da, si mie mi-au placut la nebunie, atat A game of thrones cat si toate celelelalte. insa stackpole e chiar mai bun, sau cel putin mai pe gustul meu . deci nu iti ramane decat sa vezi cu ochii tai Compania, si sa vezi unde o plasezi in ierahie…:)

      Apreciază

  5. Flavian Petraru [walftob] zice:

    Din pacate nu. Perioada asta a sarbatorilor (musafiri, mini-vacante) mi-a dat peste cap intentiile de lectura. Insa sunt primele carti cu care voi incepe, dupa ce termin cartea Doctor Jivago (pe care am inceput-o pe 18 dec. si pe care azi/maine o voi termina de citit – observati asadar pe ce perioada lunga s-a intins lectura). Asta e, nu in fiecare zi e atmosfera asta de sarbatoare, pentru care am renuntat o scurta perioada de timp la lectura intensa. Insa sper sa revin in forta de acum.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.