Bookfest 2010-Ziua a doua

Dimineata a debutat calm cu o cafea ,o tigare si cu mine(Nicu) postat in fata pc-ului scriind in viteza primele impresii de la acest tirg de carte pentru care am stabilit impreuna cu Bebe niste targheturi pe care pina acum in aceste doua zile le-am atins in proportie de 90% cu ajutorul vostru iubitori de carte sf&f  drept pentru care va multumim si imi pastrez in continuare speranta ca vor mai aparea si alte titluri noi din care unele  vor fi surprize neasteptate!!

Ajunsi la stand dupa o plimbare cu aceeasi masina 282 ne-am apucat de treaba iar lucrurile fata de ieri au mers mult mai bine ,a fost lume mai multa dar si multi care au trecut doar in vizita insotiti de vesnicele liste si de sentimentul dezamagirii ca nu sunt atiti bani pe cit si-ar fi dorit.

Tot ieri am avut parte de multe revederi cu prieteni dragi printre care enumar-Alex Nichifor,Viorel Pirligras,Costel Rangu,Vlad Puescu, Oana Stoica Mujea,Marian Truta,Danut Ungureanu,Roberto Quaglia,Mugur Cornila, un fan sf Cristina,Lucian Oancea si Ana.L-am ratat la mustata pe „titanul” MDP dar in schimb am cunoscut si oameni noi printre care si pr-ul de la editura Litera care mi-o spus ca au planuri mari pentru nou inaugurata colectie Thriler,am participat si la lansarea colectiei Yorrick de la Nemira unde am revazut-o pe marea actrita Maia Morgenstern(a facut un rol absolut fenomenal in vestitul film al lui Mel Gibson,doamne!mi-a placut atit de mult) iar seara am ajutat un om care ramasese in pana cu masina impingind de ea pina mi-au iesit ochii din cap ca la melc. 🙂

Printre minusuri pot spune ca a fost epuizarea Cruciadei Masinilor dar pe care care am rezolvat-o cu ajutorul lui Bebe care dupa o plimbare cu taxiul printr-o circulatie si caldura infernala a adus „marfa”  lac de apa dar surizator.

Seara am incheiat-o la o terasa draguta -locul preferat al lui Bebe-unde am mincat o mincare excelenta si am avut parte de o servire foarte buna.

Va asteptam si azi la stand dar mai ales miine la lansari!

posted by voicunike

2 gânduri despre &8222;Bookfest 2010-Ziua a doua&8221;

  1. Vlad zice:

    am luat si eu spinrad si galileo ieri (sper sa mai scoteti spinrad, eu mi-am facut datoria de cumparator).
    era doar nicu la stand care vorbea exasperat la telefon cu cineva sa aduca mai repede cruciada ca l-a innebunit lumea! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.