Bookfest 2010-Ziua trei

Dupa o trezire intr-o dispozitie ceva de speriat,adica buna,si obisnuitele tabieturi de dimineata am luat aceeasi vesnica masina 282 si iata-ne la stand dupa ce afara am inotat in caldura infernala a diminetii.

A fost o zi plina si cu multe revederi cu prieteni dragi, populatia a fost mai multa si oamenii parca mai putin incruntati sau suparati, Horia o revenit la tirg  aducindu-l si pe marele Mircea Oprita care mi-o facut o bucurie de numa numa,maestrul Mircea Oprita daruindu-mi o carte care se gaseste extrem de greu.

Tot la stand am avut placerea dar si incintarea sa-l cunoastem pe Oliviu Crasnic un tip mai mult decit super si de o inocenta extraordinara,ii urez succes in toate si il asigur ca il vom sprijini in toate proiectele legate de sf&f, si totodata ii multumim ca a cumparat un teanc urias de carti.

Tot ieri a venit si Mircea Pricajan celalalt rege (king) al traducatorilor impreuna cu sotia si nasii,doua perechi superbe toti tineri si clocotind de viata,printre altele nu pot sa nu mentionez fericirea care i-se citea pe fata editorului Ciprian Dobra cind a aparut si sotia lui la standul editurii Alexandria dealtfel si ei o pereche superba.

Am participat iar la o lansare Nemira unde am aflat ceea ce intuisem dinainte si chiar am scris pe blog ca ucigasul este chiar Mircea Pricajan,este vorba despre colectia Suspans si un joc de-a detectivii initiat online de editura Nemira pe blogul personal. A fost o lansare reusita  si cu multa lume buna.

Seara la sfirsit a aterizat venind pe via Otopeni  cu masina Merishorul un pic cam obosit dar neschimbat,am  fost extrem de placut surprins de aceasta surpriza pe care ne-a facut-o Marian. Dupa revederi  cu prieteni dragi si intilniri cu oameni foarte cool ne-am refugiat la Giotto unde am baut si am mincat o mincare excelenta,am ris cu lacrimi, am vorbit si ne-am distrat la maxim.

Voi reveni cu poze insotite de comentarii asa ca va las cu bine dragii mei si va asteptam azi la  marea Lansare SF.

posted by voicunike

Later edit – imi cer scuze ca am extrem de lapidar si daca am omis pe cineva dar trebuie sa beau si eu cafeaua si sa prind 282-ul.