DANSUL DRAGONILOR esteeeeeee!

In vizita la Nemira: forfota mare s-un iures nebun pentru ca astazi este zi de Dans(ul Dragonilor), carti peste carti dar printre toate troneaza ca o regina cartea

Am pipait-o , am strins-o in brate si chiar imi venea sa urlu de fericire Esteeeeeeee! Cel mai frumos cadou de Craciun pe care l-am avut vreodata in lunga mea viata cred ca asta este. E o carte extraordinar de misto si superba. Sunt atit de fericit si mindru ca am un exemplar din acest „trofeu” rivnit de atita lume. Me happy 🙂 !

In rest asa cum va povesteam se muncea de zor ca toti fanii seriei CINTEC DE GHEATA SI FOC sa-si primeasca cea mai dorita carte, colete peste colete si o forfota mare asa cum rar vezi. Mosh Craciun exista si iubeste SF&F !

La cit de aratoasa este o declar cartea anului 2011.

NEMIRA va iubeste!

posted by voicunike

Concurs Paralela 45: Melcul pe Povirnis

In prag de sarbatori blogul Fansf in colaborare cu editura Paralela 45 va propune un nou concurs care are drept premiu aceasta minunata carte a fratilor Strugatki ,zeii sefeului est- european.

 Cistigatorul va fi acela care va raspunde corect la intrebarea concursului si va fi desemnat prin tragere la sorti.

De cine este „absorbit”  Pereț ?

Aflati mai multe citind recenzia cartii prezentata de Liviu in postarea anterioara.

Deadline-ul este simbata ora 24:00 , iar cistigatorul va primi de Craciun aceasta frumoasa carte. Bradutul va asteapta!

UP DATE: In urma tragerii la sorti cistigatorul concursului este Stalker’s’ Wife.Craciun fericit!

Fiti cu ochii pe blog, urmeaza o surpriza mare!

posted by voicunike