Gaudeamus 2010-Recolta de toamna

Am fost, am vazut, am cunoscut, am cumparat, am primit! Iata rezultatul:

Astea sunt toate: pe majoritatea le-am cumparat la pret de chilipir, pe altele le-am primit (le multumesc inca o data pe aceasta cale Ursului din Coltu’ Hartii, lui Nicu, lui Bebe si lui Jen) si sper sa ma descurc cu ele in urmatoarele luni!

Posted by Liviu

LA MULTI ANI HORIA!

Un editor mare si la propriu dar si la figurat ,un om mare si  cu un suflet minunat, un prieten cum rar gasesti, acesta este sarbatoritul nostru de astazi 23 noiembrie

HORIA NICOLA URSU- vestitul Uglybadbear din coltul hartii

Un om mare si cu inima mare!

LA MULTI ANI HORIA! Sa-ti dea dumnezeu sanatate si sa ne scoti cit mai multe carti bune! Spor la gratar si distractie!

Tot astazi este si ziua de nastere a doamnei SILVIA COLFESCU editorul de la editura VREMEA, pe aceasta cale ii uram LA MULTI ANI! si multe ginduri bune din partea fanilor sf Nicu ,Bebe si Liviu.

p.s.Am sa incerc de miine sa postez o istorie in cuvinte si eventual poze a tirgului de carte recent incheiat.

posted by voicunike