D’ale mele

In peregrinarile mele prin judet dictate de job am intilnit citeva lucruri care m-au impresionat placut.Una dintre ele este urmatoarea:

Cu dedicatie speciala pentru Tusha Vero si Dreaming Jewel. Era frig afara si cei doi dormeau chiar in poarta stapinului, plus ca mi-a povestit ca cei doi sunt foarte buni prieteni(sic!)

Dormeau asa de frumos incit nu m-am putut abtine sa-i fotografiez.Ocazie rara de a nu mai aplica regula „cum este cainele si pisica!”

Una din minunatii intilnite de mine s-a dovedit un iepure gigant de 12,5 kg

Un magar are urechile mici pe linga acest iepure barosan! 😀

Din nefericire iepurele a scapat din tarcul in care era inchis si dupa o lupta apriga cu niste porci , a fost devorat , stapinul lui gasind doar parti din blana in cotetul porcilor, toata tarasenia intimplindu-se noaptea. Pacat de el ca era frumos si Mare!

Un instantaneu dintr-o zi caniculara! Incercam din rasputeri sa gasesc un strop de umbra si apa! Ce bine o fi sa ai aer conditionat! 🙂

Pregatind un gratar la padure! Fac ce fac si tot la gratar ajung!

Aici o scrumbie la gratar care a mers la suflet cu o ceapa strivita in pumn si o sticla mare de bere!

Carte care va intra cit de curind in posesia Capricornului, un dar din inima fanului sf! Si vor mai fi!

Cea mai buna antologie cu toate textele valoroase ale scritorilor romani de sf.

Sper ca v-am destins nitel cu aceasta postare, ramineti aproape! vor urma multe lucruri bune!

posted by voicunike

4 gânduri despre &8222;D’ale mele&8221;

  1. Mulţumesc pentru dedicaţie, nepoate! 🙂
    Sunt foarte simpatici – ca şi iepuraşul, de altfel – iar pisica seamănă foarte bine cu Grişka al meu (s-ar putea să „fur” una dintre poze pentru blogul lui, dacă nu e cu supărare :))
    Toate fotografiile sunt frumoase – la aia cu grătarul îţi lasă gura apă! 😆

    Apreciază

  2. fansf zice:

    Sarumina Tushica! Poate vreodata treci pe la Slobozia in drum spre statiunea Amara care este la vreo citiva pasi(7 km) de oras, fii sigura ca incingem gratarul imediat! 🙂 Daca vrei iti pot trimite pozele pe mail!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.