S-a intimplat intr-o simbata

Pe 24 iulie fanul sf  Liviu si-a pus pirostriile, adica cu alte cuvinte s-a legat la cap fara sa-l doara :D, dar asa este viata asta, fara jumatatea noastra si dragostea ei nepretuita  viata nu are nici un haz.

CASA DE PIATRA! Multa fericire si multi copii! Sa ne traiti amundoi ca tare ne sunteti dragi!

Cu mari regrete si cu o mare mihnire in suflet imi pare rau ca nu am putut participa la acest fericit eveniment din viata lui Liviu, promit ca voi fi prezent la botez fara doar si poate, dar din fericire reprezentant din partea sefeului si a blogului, BEBE a participat la acest eveniment si de la care am primit multe poze, iar din declaratiile ulterioare ale impricinatului , nunta a iesit super fain si extraordinar de misto. Va invit sa vedeti citeva poze in cele ce urmeaza.

Pregatirea festivitatilor!

Gaina buclucasa! 😀

Celebrul ras al mirelui!

O ustensila de ras cam sefe! 😀

O mireasa ca-n povesti!

O gaina care nu se lasa nici moarta de fumat!

Pregatirile pentru drumul spre primarie!

Umar la umar spre noi zori ai vietii.Felicitari dragilor!

O semnatura pe viata!

O alta semnatura tot pe viata!

CASA DE PIATRA SI SA VA IUBITI MULT!

O mireasa fericita si cu multe flori.

Spre casa domnului.

Alai de nunta

Un „pieton” neobisnuit cu alaiul de nunta! 😀

„Pina cind moartea ne va desparti”, sper ca am citat bine!

The house of God.

Doi miri fericiti!

Frumosi si fericiti!

Primul dans la salon!

Cea mai frumoasa invitatie de nunta!

Tot in acea zi  de 24 am avut surpriza ca bunul meu prieten Horia sa ma viziteze, ocazie cu care am depanat povesti la o cafea mai mult el fugitivo, Horia aflindu-se in drum spre nordul Moldovei in concediu, apropo poza intilnirii am pus-o intr-o postare anterioara.Uite asa poti incepe un weekend mai mult decit placut!

Cu dedicatie speciala pentru prieteni

La un interval de trei saptamini am serbat ziua onomastica a finului drept pentru care l-am invitat pe Bebe la un gratar napraznic, iata ce a iesit:

Specialitati de porc,marinate si care au iesit yummy!

Din meniu nu puteau lipsi cirnatii!

Inotind prin fumul gratarului ca prin fumul Titanicului!

Fara mici nu se poate concepe un gratar,in prim plan ingredientele(unele) pentru un sos picant mama -mama!

O saramura de peste este oricind binevenita mai ales ca pestele era prins proaspat de la balta,dat cu sare si aruncat imediat pe gratarul care sfiraia de asteptare.

Fan SF dezlantuit!

Bunatati ,bunatati!

La multi ani tuturor fanilor sf!

Bebe pregatindu-se pentru pasul cel mare, alerta maxima fanelor sf!

Juvelnicul cu peste proaspat!

Bebe incercind sa-mi fure o vecina! 😀

Inca un tort pentru fina mea preparat la foc automat dupa ce primul a fost efectiv devorat!

Pe inserate la un pahar de vorba!

…si la sfirsit a mai ramas  Gratarul!

posted by voicunike