Bunataturi din mail box

Am tacut cit am tacut dar acum pot spune ca anul acesta mai exact la sfirsitul lunii iunie inceputul lunii iulie am ratat la mustata intilnirea cu prietenul ASPOIU in tara la noi.Nu a fost sa fie, asta-i viata citeodata  este prea imprevizibila si plina de surprize unele placute altele extrem de dureroase.Intilnirea dintre blogul Cititor SF si blogul Fan SF nu a mai avut loc 😀 . Sunt sigur ca puneam de o coalitie sau o alianta care sa treaca peste granitele sefeului si bineinteles sa ajute la propasirea sefeului de oriunde.

Generosul meu prieten Adi mi-a facut totusi cadou o carte care m-a dat cu rotile pe spate mai ales ca este cu un autograf special pentru mine de la cel mai mare scriitor de sf actual  ROBERT CHARLES WILSON, scriitor al carui fan sunt forever

Doamne ce coperta misto are! E mai mult decit grozava! BIOS triumful imaginatiei!

Iata si autograful de care sunt atit de mindru!

Dupa aceasta surpriza placuta Adi  mi-a mai daruit si doua carti plus o revista,revista care se cunoaste ca este profesionista , Galileo a noastra ii calca pe urme.

Iar pentru noi fanii impatimiti ai DUNE iata si doua vesti bune,aparitia a doua carti in serie,The Winds of Dune  si Paul of Dune. Horia poate tot la Millennium Press vor aparea si aceste carti! ? 😀

Cele doua carti sunt foarte faine si am sa incep cu cel care scrie intr-un mod inimaginabil Gene Wolfe

Aceasta carte nu cred ca mai are nevoie de nicio recomandare.

Iar ca incheiere va las in compania unui roman spectaculos scris de un autor si mai si Ian McDonald

Stati pe aproape ,vor urma mai multe surprize! Inca odata multe multumiri prietenului Aspoiu.Sa fii sanatos maitre!

posted by voicunike

4 gânduri despre &8222;Bunataturi din mail box&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.