Integrala NAUTILUS 2

Anul 1993 avea sa fie un an prolific si cu multe surprize la capitolul noi aparitii sf.

Beware! In urmatoarele postari vor aparea coperti una si una, sa luam aminte si sa invatam!

Dar sa vedem cu ce ne delecta Nemira in acel an! Prima aparitie a fost o carte extraordinara si cu un gen care era mai mult decit nou la noi!

Primul Fantasy aparut pe plaiurile mioritice,dealtfel a avut un succes nebun,pacat ca nu s-a continuat seria asta(Runeswords). Cu o astfel de  sabie(carte!),un om poate cuceri lumea!

O antologie cu cele mai bune povestiri ale autorului!

Prima carte din cea mai celebra aventura din istoria sefeului intr-o lume de o vastitate si complexitate covirsitoare!

Epopeea lui Hari Seldon continua!

Lumea aceea nu putea fi explicata!

Pelerinii nu pot fi deasupra lui Dumnezeu! O carte cu un succes enorm! Tradusa in peste douazeci de tari! Cred ca si in Canada!  😀

Batalia dintre om si extraterestrii! Hothrii…Un inamic invizibil Un space opera de buna calitate!

Cu dedicatie pentru Dreaming Jewel!  „Opreste-te.”Si moartea se opri.

Urmatoarele doua carti au aparut in anul 1994:

Un regal sefistic asa cum numai Silverberg il poate scrie! Unul din gigantii sefeului!

Ziua in care a inceput schimbarea! Ce te ai face daca intr-o dimineata te ai trezi mai destept decit Einstein?!

va urma

p.s. postarile integrala Nautilus vor fi facute in totalitate de voicunike

6 gânduri despre &8222;Integrala NAUTILUS 2&8221;

  1. Nu sunt un cititor de SF, dar serialul asta mi se pare fascinant. Unele coperti imi sunt familiare, pentru ca le-am vazut pe la prieteni. Stiu ca atunci era o adevarata nebunie cu Nemira. Eu imi luam de la ei Stephen King. 🙂

    Apreciază

  2. voicunike zice:

    @Vlad P.-Mie nu imi apar imaginile incalecate! Imi cer scuze daca unele imagini nu au claritate desi am setat aparatul pe rezolutie maxima,imi mai tremurau mie miinile de emotie! 😀

    Apreciază

  3. coperţile de la „Preludiul Fundaţiei” şi „Fundaţia” au o mare însemnătate personală. cu ele l-am făcut curios pe fiul meu. aşa a ajuns să citească Asimov, Herbert, Barnes, Spinrad. apoi un pic de Dick şi chiar Clive Barker, care s-a-ntamplat să-i şi placă. n-a pierdut nici prilejul să consume integral seria cu Harry Potter. sunt mândru că citeşte science-fiction, fantasy, horror. şi l-am sfătuit să nu se chinuie citind cărţi care nu-i plac, fiindcă viaţa asta e prea scurtă ca s-o întunecăm atât de tare.

    Apreciază

  4. jujuman zice:

    Legat de seria Runeswords, din cate am citit prin review-uri de pe net, se pare ca urmatoarele volume sunt din ce in ce mai proaste, deci cred ca Nemira s-a oprit la timp. 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.