Arhivă pentru Februarie 7, 2017

Ce-am găsit al meu să fie

Stephen King revine la editura Nemira, în colecția Suspans, cu romanul Ce-am găsit al meu să fie, continuarea seriei Bill Hodges, începută anul trecut cu Mr. Mercedes.

Un criminal în serie l-a scos din apatie și depresie pe polițistul Bill Hodges în Mr. Mercedes, iar acesta se întoarce la datorie odată cu un nou mister de elucidat: John Rothstein, scriitorul care l-a inventat pe Jimmy Gold și care este preferatul lui Morris Bellamy, e ucis de fanul său înfocat. Sfârșitul lui înseamnă începutul goanei după opera sa nepublicată, care cuprinde cel puțin încă un roman cu Jimmy Gold. Însă Morris ascunde tot și, peste treizeci și cinci de ani, când iese de la închisoare, află că între timp comoara furată a fost descoperită de altcineva.

În Ce-am găsit al meu să fie, obsesia unui cititor pentru un scriitor devine periculoasă. Cartea lui Stephen King este un roman de suspans, dar și o ficțiune despre cum poate pune stăpânire literatura pe o viață de om. La fel ca în romanul Misery, King tematizează atracția fatală a ficțiunii, obsesia literară care devine criminală. (mai mult…)

50% reducere la toate cărțile pentru copii apărute la Editura Galaxia Copiilor, Grupul Editorial ALL

banner

 

București, 7 februarie 2017. 140 de titluri apărute la Editura Galaxia Copiilor, inclusiv noutăți din seriile de succes Pisicile Războinice, Exploratorii și Supraviețuitorii au o reducere de 50% pe durata vacanței celor mici, exclusiv pe site-ul editurii, http://www.all.ro.

Promoția este valabilă în limita stocului disponibil, în perioada 6-12 februarie 2017. (mai mult…)