DANSUL DRAGONILOR- Carpe Diem!

Posted: Iulie 12, 2011 by fansf in Uncategorized

Later edit: Spre finalul acestui an, Editura Nemira vă așteaptă cu varianta tradusă a cărții ! Aceasta este promisiunea editurii.

Asteptata cu sufletul la gura de mai bine de 6 ani, ani lungi cit doua veacuri iata ca astazi s-a lansat cu surle si trimbite una din cele mai dorite si asteptate carti

GEORGE R.R. MARTIN – DANSUL DRAGONILOR (A DANCE WITH DRAGONS)

Cartea face parte din cea mai magnifica si frumoasa serie fantasy scrisa vreodata A Song of Ice and Fire ,o serie carte are atit de multi fani incit nici nu-i poti cuprinde cu mintea, mai multi decit fanii seriei Harry Potter.

Editura NEMIRA ne pregateste pentru tirgul din toamna traducerea acestui volum la care va  atasez si coperta serie hardcover

Sa-i deie viata lunga lui G. R. R. Martin sa ne scrie si celelalte doua volume din serie si sa nu ne mai tina pe jar asa cum ne-a tinut cu aceasta carte.Ii invidiez pe cei ce pot citi in engleza, daca era dupa mine faceam pe dracu-n patru si aveam cartea inainte de lansare numai ca s-o pot citi, dar nu-i bai, mai este nitel pina-n toamna, acusi acusi trece timpul!

Carpe diem!

Comentarii
  1. Ion spune:

    Ma impacasem cu ideea folosirii copertelor cu ilustratii marca Jim Burns, dar am observat ca Nemira nu le foloseste cum trebuie : de ex. ilustratia de mai sus trebuia utilizata pentru volumul 2 , la fel cum au facut si celelalte edituri care au folosit acest tip de coperte . Pentru volumul 5 nu cred ca artistul a creat inca un desen dedicat .
    Pacat ca aceasta problema trebuie sa stirbeasca din valoarea acestor minunate carti . Va rog mult sa-mi spuneti si mie daca Dansul Dragonilor va mai aparea si in varianta initiala – paperback , stiu ca aveti multe relatii .

    Apreciază

  2. sergiu spune:

    am gasit pe un site ca sunt 7 carti in total in seria asta – si eu am crezut ca sunt doar cinci, s-ar putea sa nu fie asa:
    1. A Game of Thrones
    2.A Clash of Kings
    3.A Storm of Swords
    4.A Feast for Crows
    5.A Dance with Dragons
    6.The Winds of Winter
    7.A Dream of Spring
    i-am trimis unui prieten vestea asta, nu mai stiu site-ul de unde am cules titlurile… dar cine vrea, le poate cauta.

    Apreciază

  3. sergiu spune:

    Am gasit confirmarea: http://asoiaf.westeros.org/index.php/topic/5960-a-dance-with-dragons-the-latest-info-inc-pub-date/

    Parerea mea este ca omul va lasa urmasii sa incheie cartile urmatoare.

    Apreciază

  4. d.orin spune:

    Da, 7 carti vor fi in total, asa cum le-a gandit Martin.
    Si cum intre 4 si 5 au trecut vreo 6 ani… sper totusi sa le termine el, nu cine stie ce urmasi… imi pare ca are un stil unic de a povesti…

    Apreciază

  5. Schizoid spune:

    Cam tarziu, cam tarziu, unii dintre noi am inceput si terminat cartea la data lansarii adica azi :]

    Apreciază

  6. Schizoid spune:

    Pai, ieri am citit-o. Uita-te la data comentariului meu. 12 iulie. Tu-ai comentat astazi, 13.

    Apreciază

  7. voicunike spune:

    Am vazut, am vazut, e ok, primi-si mailu’ de la mine?

    Apreciază

  8. Laurean spune:

    Se mai stie ceva de aceasta carte? cand o putem gasi pe piata?

    Apreciază

  9. […] DANSUL DRAGONILOR- Carpe Diem! […]

    Apreciază

  10. cata spune:

    stie cineva daca nemira va scoate Dansul Dragonilor sin in format paperback, sa ne putem intregi coletia initiala?

    Apreciază

  11. TudorTiC spune:

    Multumim pentru formatul *pdf si doc. Chiar e asa de greu pentru cei de la Nemira sa lanseze si formatul electronic? Inteleg ca ei trebuie sa-si vanda si cartile tiparite, dar nici macar la primul volum nu au scos varianta electronica.
    Multam fain inca odata.

    Apreciază

  12. Radu spune:

    linkul nu mai merge poate ai timp sa le mai urci odata pe sit Multumiri

    Apreciază

  13. cristi spune:

    stie cineva ceva de the winds of winter sau a dream of spring? era vorba sa fie lansata in martie anul acesta

    Apreciază

  14. Claudiu spune:

    claudyu27@yahoo.com la mine, cred ca am mai spus. 🙂 Ms. pentru ajutor.

    Apreciază

  15. Alex spune:

    as fi recunoscator daca mi-ar trimite si mie cineva cartea in format mobi sau doc. ; link-ul nu pot sa-l fac sa mearga. drakosro@yahoo.com
    Multumesc anticipat

    Apreciază

  16. bogdan spune:

    Te rog sa imi trimiti si mie dansul dragonilor in format mobi si doc la bog.dan005@yahoo.com . Multumesc!

    Apreciază

  17. Gorgon Bogdan spune:

    Te rog sa imi trimiti di mie dansul dragonilor in orice format, la gorgonbogdan@yahoo.com. Multumesc frumos !

    Apreciază

  18. Anca S spune:

    Si eu vreau daca se poate dansul dragonilor in format mobi, la anca2604@yahoo.com. Linkurile nu functioneaza. Multumesc din suflet!

    Apreciază

  19. stefan spune:

    Si eu vreau daca se poate dansul dragonilor in format mobi, la stefan.dimache@gmail.com . Linkurile nu functioneaza. Multumesc!

    Apreciază

  20. stefan spune:

    Multumesc! 🙂

    Apreciază

  21. nemiroid spune:

    Sa intelegem ca blogul fansf sustine pirateria ? La cate carti moka ati primit de la Nemira, ar trebui un pic de atentie.

    Apreciază

  22. tibati spune:

    Rog daca se poate sa trimiteti Dansul Dragonilor in format mobi, la ti_bi_ke@yahoo.co.uk , multumesc anticipat.

    Apreciază

  23. george spune:

    va rog daca are cineva cartile in orice format pdf, ward….sa mi le trimita si mie ghitza_cap@yahoo.com
    va multiumesc

    Apreciază

  24. mimi spune:

    Si eu vreau daca se poate dansul dragonilor in format mobi la good123ro@yahoo.com

    Apreciază

  25. Adrian spune:

    Te rog sa imi trimiti si mie dansul dragonilor in format mobi sau doc la aztida@yahoo.com . Multumesc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

