Incercare de coperta

Posted: Martie 30, 2011 by fansf in Uncategorized

Am tot scormonit prin ideile mele si uite ca am reusit dupa multe telefoane si incercari de grafica pe pc desi pot spune cu mina pe inima ca nu mi-a reusit nimic, iata ca dupa ce am sterpelit o poza de pe site-ul lui Raymond Swanland ,cu ajutorul unui doctor in calculatoare , am realizat urmatoarea coperta pentru cartea celui mai cool scriitor roman, fiind si fanul numarul unu al lui, un scriitor adevarat si cu mult potential neexploatat.

Da,IX, este vorba despre COSTI GURGU si a lui carte CRONICILE DE LA CAPATUL LUMII despre care am mai vorbit si postat pina acum. Ce zici Horica iti place coperta sau mai bine zis incercarea de coperta?

Si apropo tare faina a fost lansarea si ziua de simbata.

Comentarii
  1. Hei, atentie, Nike, nu prea merge cu sterpelitul, ca risti sa te trezesti cu vreun proces de copyright pe cap. 🙂

    Apreciază

  2. Albastru de Prusia spune:

    Raymon sau Raymond ?

    Apreciază

  3. Pax spune:

    Mie imi place tare mult Raymond Swanland, imi place si poza pe care ai folosit-o, dar textul in nici un caz in locul in care l-ai asezat tu, mai e si logoul pe care l-ai ales….in fine, uite un exemplu, nimic special, fara efecte folosite pentru text si cred ca se si apropie cat de cat de stilul celor de la millenium books(da stiu, nu am folosit diacriticele nici in exemplul de coperta)

    Apreciază

  4. Albastru de Prusia spune:

    Coperta asta ar vinde cartea…

    Apreciază

  5. Vero spune:

    Şterpelită sau nu, poza e mişto, se potriveşte cu ideea de „capăt de lume” 🙂

    Apreciază

  6. uglybadbear spune:

    n-o sa fie raymond swanland… si nici un peisaj cu dune. avem deja o ilustratie, vlad lucreaza cu ea si in citeva zile i-o va trimite lui costi pentru verdict.

    Apreciază

  7. Monica Tarţa spune:

    Mie îmi place, şi mi se pare foarte tare că ai făcut-o tu 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

