D’ale mele

Posted: Februarie 7, 2011 by fansf in Uncategorized

Sunt obosit dar si trist,simbata imi propusesem un program care includea mult divertisment dar seful meu cu un telefon de dimineata mi-a stricat toata ziua care s-asa a fost un calvar .Am fost la o avarie si spre seara am terminat-o.Ieri am incercat si de abia am reusit cu greu sa citesc 200 de pagini dintr-o carte ceea ce este foarte putin putin pentru mine.Astept ca vremea asta frumoasa sa patrunda si-n inima mea si soarele asta stralucitor sa-mi dea nitel ghes la motoarele mele care sunt pe regim de avarie acum.Noroc ca Orcii 3 imi fac cu ochiul si parca intrevad o oarece speranta de mai bine .Va las ,plec la o lectura care sa ma relaxeze.

posted by nicu

Comentarii
  1. Xander spune:

    Oho stai bine… eu cand prind 100 de pagini sunt mai mult decat multumit.Si cand te gandesti ca mai acum cativa ani mancam aproape o carte pe zi…Timpul asta nu mai are deloc rabdare…

    Apreciază

  2. Flavian Petraru spune:

    Mie nu-mi place vremea, preferam ca toata luna februarie sa fi avut zapada, insa nu e sa fie…
    Oricum, vad ca nici eu nu mai am timp asa de mult de lectura. Vad ca timpul mediu in care termin de citit o carte a crescut la 2 saptamani. Ce repede mai trece timpu’ asta, nu mai am timp sa-mi satisfac placerile.

    Apreciază

    • voicunike spune:

      Cam mare timpul asta mediu,chiar prea mare ,scurteaza-l sau disciplineaza-te si citeste macar o ora pe zi.Doar sa fiu prea obosit ca sa-mi scada viteza cititului-vezi ex.de mai sus-dar te asigur ca te vei relaxa.Really!

      Apreciază

      • Flavian Petraru spune:

        Pai citesc in aproape in fiecare zi cate o ora/doua, dar mai sunt si zile in care nu apuc sa citesc decat vreo 10 pagini… Ala, in general, mi-e timpul mediu in care termin de citit o carte mai voluminoasa, ca in rest cartilel astea mai subtiri le dau gata in 2-3 zile. Doar ca timpul trece atat de repede ca nu-ti dai seama ca te-ai intins cu lectura pe o perioada de 2 saptamani. Si cand stiu ca pana prin vara citeam 2 carti pe saptamana…

        Apreciază

  3. Assassin spune:

    Titlu’ imi suna cunoscut 😀

    Apreciază

  4. Flavian Petraru spune:

    Chiar ma gandeam la asta, Assassin. 🙂

    Apreciază

  5. Florin Pîtea spune:

    Ţine-te bine, că se pregăteşte material proaspăt de lectură. 😉

    Apreciază

  6. Florin Pîtea spune:

    Am un roman cyberpunk în lucru şi un termen limită pentru predarea manuscrisului. Termenul se apropie văzînd cu ochii. Autorul ar face bine să tasteze mai repede. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

