O carte pe zi 3

Posted: Ianuarie 28, 2011 by fansf in Uncategorized

Aceasta postare este dedicata prietenului meu drag Daniel si Lidiei.

Unica si incomparabila,aceasta capodopera a literaturii SF&F a fost adoptata si de mainstream recunoscindu-i-se astfel meritele incontestabile de cea mai mare carte a literaturii universale.Cuvintele sunt prea sarace pentru a descrie o asemenea carte.

Soarele fierbinte al Arrakis-ului, de facto steaua Canopus!

Fremeni in desert!

Viermii de nisip ai Dunei.

Cele doua luni ale Rakis-ului.

posted by nicu

Comentarii
  1. Daniel spune:

    Daniel si Lidia iti multumesc!

    Apreciază

  2. moshulsf spune:

    Nicule, planeta aia parca se numea Ar-rakis! E-adevarat ca de cand cu atatea gratare, tu ai cam uitat cum e cu aratul:-) 🙂 Sa cresti mare!

    Apreciază

  3. voicunike spune:

    Nea Fane din cite stiu eu dupa domnia lui Leto imparatul zeu al Dunei planeta s-a redenumit Rakis,nu-i asa stimabili fani DUNE?

    Apreciază

  4. Mihnea spune:

    Yep, e Rakis in ultimele volume, mai multe denumiri de planete au fost scurtate in ultimele volume.

    Apreciază

  5. Catalin Maria spune:

    De acord cu Mihnea, in „Ereticii” si „Canonicatul”, numele planetei este Rakis.

    Apreciază

  6. vasile spune:

    Am reusit sa cumpar „dune” la al 2-lea tiraj…primul s-a cam dat pe sub mana. Am citit-o intr-o zi si o noapte…nici la scoala nu m-am dus atunci. Cred ca am halit vreo 4 pachete de tigari si 2 kile de cafea. Superba carte…nr. 1 in inima mea. Chiar imi lipsesc tigarile si fumul placut ce insotea o lectura sf buna…

    Apreciază

Lasă un răspuns

