Atentiune! Atentiune!

Posted: Decembrie 20, 2009 by fansf in Uncategorized

Incepind de luni 21 Decembrie Bebe se muta cu tot cu bagaje{de cunostinte} la Bucur Obor, linga Mac Donald! Cei care doresc sa mai scoata o vorba despre SF si sa mai cumpere o carte ma gasesc acolo,  le stau la dispozite oricind! Tin sa multumesc din suflet tuturor „clientilor”{ prieteni de fapt} cu care am avut onoarea sa conversez la „Unirea”, pentru minunatele clipe petrecute impreuna pe tarimul sf si fantasy!Sper ca ne vom revedea!

Comentarii
  1. capricornk13 spune:

    De ce te muti dragule? Ceva necazuri?
    Acolo la Unirii mai treceam si eu la o schimbare de metrou, la ceva… 😦

    Apreciază

  2. Eddie spune:

    Sper sa fie vadul la fel de bun, desi din cate-mi amintesc sunt puzderie de librarii in zona. Bafta!

    Apreciază

  3. bebe spune:

    Onor seful meu m-a mutat de la Unirea la Dristor{ un fel de Ferentari mai mic}, ergo, a doua zi a primit „mutarea” in plic ! Treaba merge, stresul este mult mai mic si am mai mult timp liber!

    Apreciază

Lasă un răspuns

